Rabu, 28 Oktober 2009

Kenangan 22 tahun yang lalu...

Malam ini, genaplah 22 tahun akak menjadi isteri kepada suami yang tersayang, Che Hassim Ismail. Masih akak ingat lagi malam itu.... hanya ALLAH sahaja yang tahu betapa gementarnya hati ini saat menunggu Che Abey tercinta melafazkan akad nikahnya ....sudah 22 tahun berlalu....pelbagai dugaan dan cabaran datang silih berganti, Alhamdulillah...dapat kami tangani bersama...walaupun ada kalanya kami selisih faham,tapi akhirnya dapat diselesaikan,alhamdulillah...semoga perhubungan ini akan kekal hingga ke akhir hayat kami...Ditambah pula dengan kehadiran 3 orang cahaya mata yang comel2 dan semoga mereka menjadi anak-anak yang solih dan solehah, insyaallah...

5 ulasan:

  1. seronoknya tgk family nie..tergerak rasanya nk buat blog khas untuk family and seluruh keturunan tok&nek.baru meriah rasanya.heheh.semoga family nie aman damai..amin..

    BalasPadam
  2. Salam, Kak Teh. Happy 22nd. Anniversary untuk Kak Teh dan Che Abenye. Semoga kekal bahagia sepanjang hayat dan sentiasa diberkati ALLAH, Ameen.

    BalasPadam
  3. Amin...terima kasih Lila dan Sofiya. Semoga kita sama-sama bahagia. Memang seronok bila kita dapat berkumpul,berbual-bual dan bertukar-tukar cerita..Apa lagi bila lama tak berjumpa,kan?

    BalasPadam
  4. salam kak teh
    tq sbb jd follower blog sy..

    tahniah ya..dah 22 tahun!

    :-)

    BalasPadam
  5. Happy anniversary 22th kak. Bestnya baca kisah akak ni. Pejam celik rupanya dah 22 tahun akak berumahtangga ye?

    BalasPadam